A másik sztorim: Racing Life
Az én szemszögem: My Life

2010. május 11., kedd

Üzenet az Olvasónak!

Ejha...Nem törtétek magatokat össze a kommentárok írásával. Vagy pedig nem olvastok! Na most pedig akkor nem kicsit leszek mérges. Addig nem fogok most már 1 új részt sem fel tenni, míg nem kapok egy kommentárt, hogy tetszett vagy nem tetszett, vagy ne is írjak...
Én nem fogom magam ezek után törni azon, hogy minél hamarabb hozzak részt, miközben TI nem írtok egy árva sort sem....
A mellett, hogy melózok, ezt is írom...tehát annyit legalább a részek alá, hogy menjek a fenébe nem volt jó...vagy valami, így nem érdemes írni...és nem is fogok ha ez így folytatódik tovább...

Gicus

5 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jók a részek!
    És ezt más is így gondolja csak nem ír...
    Csak így tovább!
    Fantasztikus!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik a történeted =)
    Mindenképpen folytasd ! :P
    Ja és ne haragudj, ha nem tudok sűrűn írni véleményt, csak mostanában nekem is kevés időm van :D
    De már nagyon várom az új részt =)

    VálaszTörlés
  3. szija.
    egyetértek az előttem írókkal. nekem is nagyon tetszik a törid!! nehogy abba merd hagyni:D
    és bocsi h nem nagyon írok komit.( azaz eddig sztem nem is írtam) de sajnos nem volt netem itthon suliban meg nem engedte =(
    de alig várom a kövi részeket most már:D csak így tovább!! =)
    pusziii

    VálaszTörlés
  4. Szija!
    Nekem tetszik és egyfolytában olvasom, csak bénázik a gépem és nem nagyon tudok komit küldeni. De a gportálos oldalon szoktam véleményt mondani. ;) So folytasd lécci!

    VálaszTörlés
  5. Szija!
    nagyon imádom a törid, főleg, hogy Kimis és nagy szívfájdalmam van, hogy idén nem versenyzik a Forma-1-ben és ez számomra a "paradicsom" ami róla szól. (: Nem mindig tudok írni komit, mert nekem is alig van időm és amilyen eszement vagyok mindig kitalálok valami hülyeséget, ami miatt még kevesebb lesz (:
    Abba ne merd hagyni, mert sokan szeretjük az oldalad és tüntetést fogunk szervezniXDXD
    Puszi: Vivi

    VálaszTörlés