A másik sztorim: Racing Life
Az én szemszögem: My Life

2010. május 6., csütörtök

11. Fejezet

Sziasztok!

Remélem ez a rész is tetszeni fog...bár elég nagy hezitálás volt, hogy hogyan is alakuljon Halie sorsa ebben a részben.

Ha lehet kapok sok sok kommentárt? :P

Jó olvasást!

Gicus


***

A másnap reggel együtt talált minket. Összebújva. Arra ébredtem, hogy Kimi kimászott az ágyból. Magára kapta a boxer alsóját, és elindult a fürdőbe. Utána osontam, és hátulról átkaroltam.

- Jó reggelt Kislány! Mit csinálsz? – kérdezte kérdően, ahogy a kezeim a hasára csúsztattam.

- Megölelem azt, akivel együtt töltöttem az éjszakát? – néztem a tükörből rá.

- Most akkor mi is van? Csak, hogy tisztázzuk. Azt hittem, hogy ez csak egy éjszaka volt…

- Hát, ahogy akarod. Nem erőltetek semmit… - és elengedtem a derekát, és elindultam kifelé a fürdőből.

- Gyere csak vissza! – mondta kajánul, és megfogta a csuklóm, majd közel húzott magához. – Nem mondtam, hogy ellene vagyok a dolognak… - majd megcsókolt.

Magához húzott, és csókolózni kezdtünk.

- Kimi…Lassan…Menni…Kell… - próbáltam mondani, miközben apróbb puszikat nyomott a számra, és feltett a pultra, amibe a mosdó volt beépítve. Mohón egymásnak estünk.

- Tényleg…Menni…Kellene… - próbáltam vissza fogni magam, hogy ne veszítsem el a fejem.

- Ne foglalkozz vele! Szokj hozzá, ha velem leszel. Sehova nem megyünk időbe…

Egyre jobban kezdtem elveszíteni a fejem, és most már nem is érdekelt, hogy menni kellene. Alányúlt a pólómnak, fél kézzel, közben csókolóztunk. A lábaim a dereka köré fontam, és egyre jobban kívántam őt. Éreztem, hogy ő is egyre jobban kíván engem. Majd alányúlt a fenekemnek, és bevitt az ágyra, és óvatosan felém hajolt.

- Megőrjítesz… - suttogta a fülembe – Nem bírom tovább… - tette hozzá lassan elcsukló hangon a vágytól, ekkora erős kezével megmarkolta a csípőm.

Leszedte rólam, a rövid nadrágom, és a pólóm is. Ő pedig levette a boxerját. Így csókolóztunk tovább. Fél keze a testemen barangolt. Hol itt, hol ott simogatott. Egyik pillanatban, még a belső combom simogatta, majd áttért a legérzékenyebb pontomra. Nem tettem semmit, annak érdekében, hogy megállítsam. Egyre jobban körkörös mozdulatokat produkáltam, amire Kimi semmit nem mondott, csak mind a ketten egyszerre mosolyogtunk bele a csókba. Ahogy eltávolodott tőlem, azonnal húztam vissza magam felé. Egy óvatlan pillanatban, megéreztem magamba. Egyszerre sóhajtottunk fel. Egy hirtelen mozdulattal, én kerültem felülre. Kínoztam egy picit, a Jégembert. Hol gyorsítottam, hol pedig lassítottam a tempón. Egyszer mikor rátekintettem láttam, hogy lassan beteljesedik a gyönyörünk. Már éreztem, hogy az én izomzatom is egyre jobban megfeszül, és egy mozdulatnál éreztem, hogy elönt a melegség. Izzadtan és pihegve zuhantam Kimi mellé az ágyba vissza.

- Mennünk…. – nem hagyta, hogy végig mondjam, mert az ujját a számra tette, és adott egy puszit.

Közelebb húzódtam hozzá, és oda bújtam. Szorosan ölelt magához. Ezt az idilli képet a telefoncsörgése szakította félbe.

- Igen, tessék, zavarsz, de megtalállak, ha nem fontos! – nyöszörgött bele Kimi a telefonba

- Rémlik egy „Csapat megbeszélés” nevezetű dolog. Tudod olyan nagy hepaj, amikor ott van élő, halott! – hallottam Christian hangját a telefonba.

- Őőőő, azt hiszem említetted nekem már párszor, hogy akkor nagyon rossz a buli. De ha gondolod tiszteletem teszem rajta.

- Hát azt külön megköszönném. Jaa és el ne felejtsd Haliet valahonnan előkaparni, mert nem veszi fel a telefonját! Jaa és HALADJATOK!!! – váltott át agresszívba a hangja

Miután összeszedelőzködtünk, elindultunk az eligazításra.

- Titokban tartjuk? – kérdeztem tőle tárgyilagosan

- Legjobb lenne ha igen…Majd ha nagyon muszáj közzé tesszük.

- Rendben. – közben kinyitottam az ajtót, ahol a csapat megbeszélés volt.

- Szép jó reggelt Kedveseim! – mosolygott Christian – Foglaljatok helyet a fenn maradó – rá nézett az órájára – fél órára.

Amikor beültünk a tárgyalóba, mind a ketten a asztal másik pontjára ültünk. Egymásra néztünk néha, és akkor viszont a reggel történései villantak fel előttem, és mosolyra húztam a szám.

- Halie! – fordult hozzám Christian – Előre láthatólag mikor ülhetsz autóba?

- Hát a következő futamon már tőlem is félhet mindenki, mert akkor már tutira versenyezhetek.

- Rendben. Akkor ezt fel is írom illetve azt is, hogy az elkövetkező futamok előtt szigorúbb orvosi felügyelet alatt leszel, mint a többiek. Tehát minden helyszínen kötelező megjelenni az orvosi központban.

- Oké. De azt szeretném kérdezni, hogy esetleg mehetnék e egy kört a pályán az autóval. Kezd hiányozni az adrenalin…ha érted mire gondolok.

- Ha az orvosok belemennek…akkor engedélyezek egy kört. De csak egyetlen egyett. Üres pályán!!

- Rendben. Akkor én most elmehetek Dokihoz?

- Ehh…rendben menj.

Majd felálltam az asztaltól, és Kimire kacsintottam. Elmentem a Medical Centerbe ahol Doki nagyban kávézott az ottani főorvossal.

- Na és akkor még te papolsz nekünk, hogy „Ne igyatok kávét mert…” …bort iszik, vizet prédikál…

- Na…szinte már hiányoltalak…Minek köszönhetem a megtisztelő látogatásod. – majd felállt, és nyomott két puszit az arcomra.

- Engedd meg, hogy pályára mehessek ma. Csak egy körre…Nem akarok elfelejteni vezetni…Léééégyszi.

- Ha minden rendben lesz veled, akkor megengedem…Úgyhogy kezdjünk is neki.

- Dokiiii…nem lehetne kihagyni ezt a tisztelet kört?

- Nem nem…Főleg mert rólad van szó.

¾ órát dekkoltam az orvosi centrumban, mire Doki azt mondta, hogy mehetek egy kört. De csak egyet. Rohantam a papírral Christianhoz, és a kezébe nyomtam és mint jó kislány néztem rá miközben olvasta a jelentést.

- Nyomás öltözni! – mondta megnyugvóan.

Erre én a nyakába ugrottam és már pattogtam is az öltözőmhöz a cuccaimért. Már felvettem a tűzálló ruhát az overál alá, és már félig az overál is rajtam volt, amikor nyílt az öltözőajtaja.

- Fene enné meg ezt a nyavajást – morogtam miközben próbáltam magamra erőszakolni a ruhát.

- Na, várj hadd segítsek. – szólalt meg a jól ismert hang a hátam mögött.

- Nem, köszi Eduardo, tőled nem kérek segítséget. Minimalizáljuk le a csevegésünket, annyira, ameddig együtt kell dolgoznunk.

- Az csak egy félre értés volt oda kint…

- Igen…végülis félre lehet érteni, hogy egy nő combját fogdosod – közben vadul próbáltam magamra húzni az overált. Kezdtem már feladni, amikor oda lépett hozzám és megigazította hátul az overált…és simán feladta a vállamra.

- Köszönöm! – szóltam oda neki, majd a kezembe vettem a bukóm és a kesztyűm és elindultam a kis autómhoz.

Beültem az autóba, bedugtam a fülest a fülembe, maszk, majd bukó.

- Rádiópróba…Hallotok? – kérdeztem a szokásos hangon

- Igen. Tisztán és érthetően. – válaszolt Eduardo

- Remek…. – jegyeztem meg magamnak már, hiszen ez annyira rá nem tartozott

- Navigálj, hogy visszaszokjunk. – szóltam Eduardonak aki teljes örömmel tett eleget a kérésemnek.

- Na akkor gurulj ki madárkám…

Ahogy ültem az autóban elkapott a régi érzés. Az adrenalin dübörgött az ereimben, éreztem, hogy egyre jobban csak a pályára összpontosítok, és arra, hogy számomra zöldre váltson a box utca lámpája.

- Az egyenesben tolhatod neki 300-al…majd válts vissza legalább 3-ig, és 150 környékével beveheted a kanyart az ívről. Vált, fék, gáz! Szép volt…

- Első kritikus pont kilőve – morogtam magamba hiszen fejben előttem volt a pályarajz.

A következő pár másodpercben Eduardo hagyta, hogy magam csináljam a dolgokat. A második kritikus pontig nem szólt hozzám.

- 185ről vissza 85-re. 2. fokozatban, és próbáld csúsztatni az autó hátulját…

Sikerült szép íven becsúsztatni az autót a kanyarba. Élveztem, hogy ismét vezethettem.

A délutáni versenyt már ismét Christian mellől néztem végig, ahol Kimi győzedelmeskedett. Ahogy kiszállt az autóból felém kacsintott sandán, hogy véletlen se szúrja ki senki a nagy tömegből. Ahogy ment mérlegelésre én is a lépcsőhöz osontam Newey-val egyetembe, ő ment Kimivel a dobogóra.

- Itt a sapid Bajnok! – nyomtam a fejébe az elsőnek járó baseball sapkát.

- Köszi Kiscsillag! – majd egy óvatlan pillanatba a felvezető lépcsősor alá húzott, és adott egy aprócska leheletnyi puszit az ajkamra és rám mosolygott.

Miután vége lett minden protokollos dolognak, - interjúk, riportok, fényképezés – együtt vettük az irányt a hotelba. Kimi hamar beborult az ágyba, hulla fáradt volt amit el tudok képzelni, hiszen én is átélem ezt minden verseny hétvége után. Amíg Kimi már aludt én meg Agnese a hotel halljában találkoztunk, és elmentünk vacsorázni.

- Na mizujs? Hallottam nagyon jól el voltál Jaimevel. Volt valami? – érdeklődtem mosolyogva, mert tudtam, hogy ha ő nem akkor senki nem próbálkozik be Jaimenél.

- Háááát…végülis…na jó igen volt egy s más…de nem publikus.

- Nana…tudnom kell róla. Én hoztalak ide!! – mosolyogtam magam el miközben ettem.

- Megcsókolt…De semmi több…Én úgyis megyek vissza Londoba. Ő meg őrültködik a pályán.

- Khm…Én is örültködöm a pályán…

- Jó…de ő más…na mindegy…

Mindent kibeszéltünk, amit csak ki lehetett egy étterembe. Jót nevettünk végre valahára együtt.

Este 7 környékén érkeztem vissza a hotelba, ahol Kimi még mindig aludt. Letusoltam, bekapcsoltam a gépem, és megnéztem az e-mailjeim. Nagyban böngésztem, mikor susorgást hallottam a hátam mögött.

- Jössz pihizni? – kérdezte Kimi miközben az arcát a vállamra tette, és fél kézzel kikapcsolta a gépem.

- Hát most már igen…ha már így elintézted a gépem…

Felkaptam magamra az alvós felsőm és bebújtam Kimi mellé az ágyba.

8 megjegyzés:

  1. Szijja!

    Nagyonjó az egész törid!!Vasárnap bukkantam erre az oldalra és nagyon tetszett/tetszik!!Én nagyon szeretném ha folytatnád mert sztem nagyon izgis részek lesznek majd!!
    Puszii:GaGa

    VálaszTörlés
  2. Szijja
    nagyon jó a történeted csak így tovább sztem ne hagyjd abba nagyon tetszik alig várom már a következő részt.
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziiia. Nekem is nagyon tetszik..és aligvárom már a következő részt..és bocsi h nemírtam korábban..pedig már régóta olvasom és várom az új részeket..:/

    VálaszTörlés
  4. Hali!! A történted nagyon-nagyon tetszik.elég izgalmas és remélem ez így is marad!!! Remélem mielőbb folytatod. Alig várom már!!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Megint szuper lett.
    Várom a folyt.
    Kriszti

    VálaszTörlés
  6. Szia Gica!

    Ez is nagyon jó rész lett, tetszik, hogy Kimi és Halie összejöttek. No meg, hogy a csajszi felépülőben van...

    Noncsi

    ui: egyébként nekem is sok dolgom van. Tanulás, és amellett, hogy én itthon vagyok, háztartást vezetek, megkönnyítve a szüleim munkáját. A két öcsimmel is foglalkoznom kell, mindezek mellett este/éjszaka írok. De az írás öröméért. Ha kapok komit örülök neki és nagyon jól esik, de nem várom el senkitől. És elvileg te is olvasod az én törimet, de te sem szoktál kommentárt hagyni...
    És ezt most nem azért írtam, hogy megsértselek, de azért el szerettem volna mondani. Remélem nincs harag.

    VálaszTörlés
  7. Noncsi!
    Teljesen igazad van és jogtalanul akadtam ki...csak...ááhh...hosszú sztori...az a lényeg, hogy valaki megbántott és valahogy itt csattant a dolog... :/
    Írtam most egy részt de konkrétan kinyírtam benne mindenkit...úgyhogy Delete...és újat írok...
    Rohadt kimerült vagyok.... :( ez az igazság...OKJ jövő hónapba...és ennyit még asszem érettségire sem tanultam, mint erre a trutyira...
    Sorry mindenkitől...marhára rossz helyen vezettem le a dolgot....Kövezzetek meg...

    VálaszTörlés
  8. Fel a fejjel Gica! :) Ne hagyd, hogy mások kikészítsenek, mert erre te mész rá, nem pedig a "bűnös"!
    Kitartás az OKJ-ra!! Sok sikert hozzá!
    Én már el is felejtettem a dolgot. :)

    Noncsi

    VálaszTörlés