A másik sztorim: Racing Life
Az én szemszögem: My Life

2010. május 13., csütörtök

12. Fejezet

Hétfőn reggel korán keltünk attól függetlenül, hogy nem volt semmi dolgunk. Vagyis gondoltuk mi. Mászkáltam a szobában és reggelit rendeltem, amikor megcsörrent a telefonom.

- Szia Halie! – szólt bele Andy

- Szia Andy! Mi a helyzet?

- Déltől rá érsz fotózni? Tudod, ami múltkor elmaradt.

- Hát megoldható. Hol is kellene találkoznunk?

- Kint a pályán a Red Bull boxban. A fiúk még nem szedték szét a kocsikat, úgyhogy valahonnan szedd elő Kimit és szólj neki! 11:45-re gyertek ki.

- Rendben! Előkerítem. Milyen ruhát kell vinni?

- Egy utcait ami kicsit merészebb, és az overálod. – mondta mosolygós hangon.

- Nem hagyom, hogy ribancot csináljanak belőlem! – szögeztem neki a véleményem.

- Én sem kislány úgyhogy nyugi! Délután 5-kor indulhatsz haza Londonba!

- Van Isten! Rendben akkor 11:45-kor a Red Bull boxba.

Letettem a telefont, és Kimihez másztam az ágyba, aki még mindig lustálkodott.

- Van egy rossz hírem… - kezdtem miközben odabújtam hozzá.

- Na halljuk, ha nagyon rossz bünti lesz kisasszony! – tette hozzá miközben már a keze a paplan alatt rajtam mászkált.

- Hát…11:45-től fotózás a pályán…

- Nagyon rossz hír…bünti van… - és elkezdte puszilgatni a nyakam.

- Na várj, nem mondtam el mindent még…tőlem valami nagyon kihívó ruhát kértek…meg az overálom.

- Oké…a fenébe nincs bünti…kíváncsi leszek, hogy mit hoznak ebből ki.

Miután sikerült Kimit is kirángatnom az ágyból, lementünk kajálni az étterembe, és megbeszéltük, hogy a következő versenyen mi lesz, illetve rólunk is esett pár szó. Miután kajáltunk, összepakoltam nagyjából a cuccaim, és elindultunk a pályára.

Kint egy fiatal srác várt. A szerelők morcosak voltak mivel ők is mentek volna haza a családjukhoz, ehelyett itt kellett felügyelni, hogy ne legyen probléma.

- Sziasztok Fiúk! – és oda mentem hozzájuk és megölelgettem őket – Köszönöm, hogy itt vagytok! Ezért jövök nektek egy pizzával!

- Spanyolba, szabadedzés után, és legalább 5 pizza és egy szabadeste sörrel, veled, Kimivel.

- Megbeszéltük. – nyújtottam a nyelvem rájuk.

- Ugye, nem épp az aktuális címlap sztorit hallottam Kisasszony! – mordult meg hátulról Christian…

- Áááh, dehogyis! Mit is gondolsz rólam! – majd elindultam vele a boxunk elé. Hátra fordultam és mutattam a fiúknak, hogy minden okés a programmal.

Kimi és az öltözőbe vonultunk átöltözni erre a híres nagy fotózásra. Nagyon nem volt kedvem menni, mert már rég haza akartam menni végre pihenni. Lehajoltam belebújni az overálba amikor Kimi megszólalt.

- Mondtam már, hogy formás a feneked Édes?

- Nem…de ne is cseszegess…Nincs kedvem itt lenni. – nyávogtam neki

- Na jól van kismacska…nem nyávog mert lesz kapsz…

Miután felöltöztünk kimentünk. Úgy ahogy szoktam tűzálló ruha, overál, kezembe a bukóm és a kesztyűm. Kimegyünk, persze életérzés az arcomon. Majd megszólal a fotós srác.

- Oké. Tehát akkor az első sorozat így lesz…majd utána átveszed ugye a kivágottabb felsőd és arra rá az overált?

- Hát hogyne… - vágtam fancsali pofát, miközben Kimi a képembe röhögött. Majd kinyújtottam a nyelvem rá.

- Jó rendben akkor légyszi menj oda Kellyhez, és ő majd kisminkel.

- De jó… - istenem de utáltam most ezt…de őszintén.

A csaj nem sokat filózott, megcsinálta félig hullámosra a hajam, és nem kent rám sok festéket miszerint nagyon szép bőröm van. Hát igen…elvégre a benzingőz feszesít.

Miután mindenki szépen ki lett csinosítva, oda ültem az autóm oldalára és vártam, hogy akkor most mi lesz.

- Na jó akkor kezdjünk! – szólalt meg a srác a gép mögött. – Halie! Nézz ide kérlek!

Ott pózoltam az autómmal legalább fél óráig. Mikor már Kimi is csatlakozott.

- Álljatok oda a hátuljához…ahhoz a nagy izéhez…

- Hátsó szárny… - javítottam ki a srácot.

- Oké…Halie kicsit támaszkodj rá…Kimi te állj a háta mögé.

Miközben úgy helyezkedtem, hogy ne törjön le a hátsó szárny, éreztem, hogy Kimi egyre közelebb ér hozzám.

- Ha megfogod a seggem, meghalsz – közöltem vele miközben a fotóst néztem

- Tegnap nem ezt mondtad…Ne nyöszörögj, mert nem szeretem, ha nyávog egy nő…

- Akkor szokj hozzá…

Miután már minden szögből ismét le lettünk fotózva, jöhettek a közös képek…

- Álljatok egymásnak háttal, és fonjátok keresztbe a kezetek magatok előtt, és forduljatok felém.

- Majd most Halie, ülj valahogy az autó oldalára, és úgy nézz rám, Kimi te pedig Halie felé fordulva nézz rám…..Tökéletes. – Most akkor csak Halieről szeretnék képet csinálni. Vedd át légyszi azt a felsőt amit hoztál.

Egy mélyen dekoltált felső volt az. Nagyon nem szerettem, de most magamra erőszakoltam. Csinált rólam egy két kicsit bevállalósabb fotót. Kimi velem szembe volt, és állandóan cukkolt…

- Hagyd abba mert megütlek… - szólaltam meg morcosan.

- Megoldható lenne, hogy most Kimit is bevegyük a dologba? – kérdezte a fotós szerényen…

- Persze… - válaszolt helyettem Christian miközben én már tiltakoztam volna.

- Jó akkor Kimi légyszi menj oda Haliehez, kicsit cipzárazzátok ki az overálját Kiminek, és csinálj úgy mintha magadra akarnád rántani, miközben Halie te rám nézz, Kimi te pedig Haliere. – Rendben nagyon szép volt. Akkor marad ugyanez a póz, de most egymásra nézzetek.

Eljött a vég. Két kézzel fogtam az overáljának a szélét, és mélyen a kék szemekbe néztem. Minden dühöm elszállt. Nem foglalkoztam a fotóssal, és semmi mással. Rabul ejtettek a jéghideg kék szemek. Kimi arcán egy halovány mosoly jelent meg, és ez engem is mosolygásra késztetett.

- Szép volt! Köszönöm a munkátok. – és a srác pikk pakk alatt elpakolt és elhúzott.

Mi szépen mind a ketten az öltözőbe vonultunk átöltözni. Megálltam a cuccaim előtt és elkezdtem levetkőzni.

- Remélem tudod, hogy nem sok kellett ahhoz, hogy megcsókoljalak… - fordított maga felé.

- Láttam rajtad, csak nehogy lebukjunk Christian előtt… - majd odabújtam hozzá.

- Meddig leszel otthon? – kérdezte boci szemekkel, ahogy felemelte az állam, hogy én is a szemébe nézzek.

- Hát ma utazom haza, és majd csütörtökön érkezem Spanyolországba.

- Szerdán nincs kedved eljönni hozzám Svájcba? – kérdezte miközben a keze a derekamra csúszott.

- Hmmm…még meggondolom… - néztem rá aranyosan és adtam egy puszit a szájára.

Miután mind ketten átöltöztünk visszaindultunk a hotelba, és összepakoltuk a cuccaink az utazáshoz. A hotel halljában találkoztam Agnesevel, együtt indultunk haza, hiszen én is Londoba utazom most. Kimi vezetett a reptérig, én elől ültem, míg Agnese és Jaime hátul.

Sandán néztem Agnesere a tükörből, amire ő csak elmosolyodott, és tudtam, hogy mindent el fog mondani nekem a repülőn.

Ahogy kiértünk a repülőtérre, be csekkoltunk, de még volt egy kis időnk a beszállásig.

- Eljössz üdítőt venni Halie? – kérdezte Kimi gyermeki mosollyal.

- Persze…én is szomjas vagyok – ekkor még nem értettem, hogy mire ment ki a játék.

Egy eldugott kis lépcsősor alá húzott magával, és óvatosan hozzá tolt a falnak.

- Hiányozni fogsz… - mondta miközben megpuszilta a nyakam

- Nekem is hiányozni fogsz – és a nyakába csimpaszkodtam.

- Gyere el Svájcba szerdán…

- Mondtam…majd meglátom, hogyan alakulnak a dolgok.

- Oké…Na menjünk mielőtt feltűnne valakinek. – megcsókolt és kiléptünk a lépcső alól.

Visszamentünk Agneseékhez, akik elég nagy pirongások közepette váltak el egymástól.

- Lassan menni kellene, mert már megkezdődött a beszállítás. – hívtam fel Agnese figyelmét a villogó táblára.

- Rendben, mehetünk.

Adtam két puszit, Jaimenek és Kiminek is, és elindultam a barátnőmmel a Londoni géphez. Beszálltunk, majd letelepedtünk egymás mellé.

- Együtt vagy Kimivel? – kérdezte tárgyilagosan

- Őőőő – oké…megfogott…nem tudtam mit válaszolni hirtelen – Igen…de pszt…nem akarom magam kirúgatni.

- Nem fogom senkinek sem elmondani…

Elővettem az Ipodom, és a felét oda adtam Agnesenek. A régi szép időket idézte ez, amikor együtt jártunk suliba Londoba, Redhillből. Agnese is csak mosolygott rajta egyet, elfogadta majd így folytattuk az utunkat Londonba.

8 megjegyzés:

  1. Szija!
    Aranyos lett! Mi is mindig a barátnőmmel úgy fél füllel hallgattuk a zenét. Kezdetben, mert csak nei volt normális mobilja, aztán megszokásból. Jó ilyenekre visszaemlékezni! :D
    Remélem minnél hamarabb hozod a folytatást! ;)
    Kathy

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Mi is így hallgattuk és hallgatjuk még most is néha a zenét... :D Nagy ökörködések közepette. XD
    Jó rész lett nagyon, azt a fotózást igen élénken el tudtam képzelni... :D
    Azért remélem Christian nem fogja leszedni a fejüket, ha kiderül a viszonyuk.
    Ugye Halie meglátogatja a Jégembert Svájcban? :)

    VálaszTörlés
  3. Ez rohadt nagy koppintás!! A Csillogó Cirkusz című fanfictiont koppintod szinte végig! Gusztustalan, hogy valaki kitalálja és megírja te meg szinte csak átdolgozod! Még a banner is kint van neked! Szégyen!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Kedves névtelen, szeretném elmondani, hogy én magam a Csillogó Cirkusz írója is olvasom a története, sőt az alkotója a barátnőm. Van egy-két hasonlóság, de attól még nem koppintás, és nekem szólt előre, hogy lesz néhány momentum ami hasonló lesz. Kedves vagy, hogy figyelmeztetsz, de mint látod a blog rendszeres olvasója is vagyok. Ne páníkolj, és mutogass egyből a másikra. Olvasd élvezettel Gicca történetét, mert pl nekem nagyon tetszik.

    A fejezetekről: Elmaradtam a kommikkal bocsi érte :) nagyooon bejövős, hogy Kimivel össze jöttek. :D:D Örülök, hogy ezt az utat választottad!!

    Pusz

    Gooffy

    VálaszTörlés
  5. Jujj, jajj, jáááá! Egy nap elolvastam az összes eddigi részt és most csak egy valami van benne:

    MORE MORE MORE
    Tökre örülök, hogy ilyen jót írsz. Tetszik minden, de annyira, hogy rendes komit sem tudok összehozni neked. Remélem ezzel a szerencsétlenkedéssel is beéred. Nagyon várom a frisst.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen az elismerő szavakat!
    Zitcci köszöntelek az oldalon :) Köszönöm szépen a kommentárt is :) nagyon aranyos vagy :D persze h beérem :D sőőőt...örülök h szóhoz sem jutsz :D

    VálaszTörlés
  7. Faja lett az új rész!Csak így tovább!Várom a többit is,remélem nem hagyod abba.Egyébként én is sportkommunikátori képzést akarok elvégezni,de ez csak FSZ képzés.Te mit végzel el és hol pontosan?

    VálaszTörlés
  8. Fody! Én az Atalantába jogi asszisztensi szakon végzek mostanába lassan. Azon felül ugye meg van az FIA-s licencem...meg a MAMS licencem :)

    VálaszTörlés