A másik sztorim: Racing Life
Az én szemszögem: My Life

2010. március 20., szombat

1. Fejezet

* Ausztrália, Melbourne *

- Mit szólsz ahhoz, hogy a csapattársad elhagyja a Forma 1-et? – kérdezte valami buzgómócsing riporter nő. Nem olyan rossz, így végig nézve rajta. El tudnám viselni magam alatt néha…

- Hát. Most mit vár? Nem fogok könnyekben kitörni. Ő így látta jónak.

- Mit gondolsz, most beteljesedik, hogy egy nő érkezzen a Forma 1 világába? – na még egy buzgómócsing. Annyira bírom, hogy sose fáradnak…bezzeg én…

- Nem. Ide nem fog nő jönni. Nem nőnek való sport. Szépek, meg jók, meg minden,de ez a Forma 1. Egy férfi sport. Isten őrizz, hogy ide nő jöjjön, csak felkavarna itt mindent. Még valami óhaj, sóhaj, panasz? Nincs?! Akkor én léptem.

Még, hogy egy nő a Forma 1-be. Ilyet a világ nem hallott. Miközben sétálok vissza a Hotelba, egy SMS érkezett. Horner.

„10 perc múlva megbeszélés a szobámba. Próbálj megjelenni. Köszi! Chris”

Na még ez is. Sajtósok, még hagyján. De mikor már a főnök akar velem beszélni? Na neee, ez tuti balhé.

Ausztráliában vagyunk. Buli, nők, pia. Ez a sorrend. Este persze, megy mindenki és méltó képen fogjuk elbúcsúztatni Markot. Tehát leisszuk magunkat, és józanodunk 2 napig. Miközben ezen, morfondíroztam magamba, beértem a hotelba. Oda léptem a recepciós hölgyhöz. aki naponta legalább kétszer olvad el tőlem, pedig elég hideg vagyok vele. Őszintén megvallva, nem valami jó nő. De azért elmegy.

- Jó napot! A 246-os szoba kulcsát legyen szives!

- Persze! Azonnal. – és csillogó szemekkel nézett rám és adta át a kulcsom

- További szép napot – köszönt el illedelmesen.

- Magának is! – vetettem oda hidegen.

Konkrét 5 perce késem a megbeszélésről. Annyira végülis nem lehet fontos, mert Horner még nem ordibál velem telefonon keresztül. Felértem Horner szobája elé, és kopogni kezdtem.

- Igen! Gyere csak Kimi! – szólt bentről Christian hangja

- Hello! Akarom mondani: sziasztok! – a szobában ült egy másik ember is. Valami sajtós és menedzser lehetett, mert eléggé tenyérbe mászó képe volt.

- Kimi Räikönnen, ha nem menne…

- Tiszteletem, Andrew Taylor!

- Na akkor Andrew, ennyi lett volna. Jövő héten akkor várunk titeket. Mindent megbeszéltünk remélem. Azért még gyertek be aláírni a szerződést és egyéb dolgokat elintézni. Csapat ruha felvétel, meg ilyenek!

- Igen Chris! Mindent megbeszéltünk. Akkor még egyeztetünk és nyélbe ütjük a dolgot! További szép napot! Kimi…

Majd kilépett a szobából és én csak meglepetten és érdeklődően néztem a főnököm irányába.

- Ki volt ez a majom?

- Ez a majom kérlek szépen az új csapattársad menedzsere és sajtósa. Egy italt?

- Attól függ, hogy ki lesz a csapattársam. Bár úgy érzem, így is úgy is inni kell majd rá. Na taglózz le, milyen kis újoncot kapok kicsontozásra.

- Halie Smith-t.

- Hogy mi a jó büdös feneeee?? Tessék mi van??? Na neeeee... – erre tényleg le gyűrtem a kezembe lévő wiskhyt. – Én nem fogok egy nővel versenyezni. Ez abszurd.

- Már pedig fogsz. Köt a szerződésed. És a csapattársad lesz.

- Ezt most élvezed? Komolyan?

- Ide figyelj! Kirángattalak a sárból. Megmutattad a rallye hülyeségeddel, hogy a Forma 1 nélkül egy senki vagy! Ha azt mondom, hogy egy nő lesz a csapattársad, akkor egy nővel fogsz közösködni. Értettem?

- Jah. Még valami?

- Nincs. Mehetsz. Nem akarom meghallani, hogy szidsz valakinek. Mert minden visszahallott mondat egy plusz PR rendezvényt jelent neked! Tehát csak okosan jártasd a szád!

- Értettem rabszolgahajcsár! – majd angolosan távoztam is.

Ekkora szívást!! Egy nő…jövő héttől. Nincs Isten. Na majd megmutatom neki, hogy honnan hull a makk. Nem adok neki fél évet és sírva fog összeomlani. Ahhoz, hogy túltegyem magam a dolgon elmentem futni, Sebivel. Mikor elmondtam neki minden lelki bánatom, csak simán felröhögött. Nem elég, hogy egy csajjal leszek egy csapatban, de, hogy még Vettel sem ért meg. Ez maga a pokol.

- Na Vettel, este megyünk?

- Megyünk persze apuci! – szemtelenkedett és rohant előttem.

- Addig fogsz szórakozni, míg végül valami bajod esik! – ahogy ezt kimondtam egy kiálló gyökérben megbotlott a németek második számú kedvence és nyomott egy szép hátas zakót. – Tökéletes! Szép volt! 10-ből 10 pont!! – és elkocogtam mellette.

Miután legyűrtünk pár kört a közeli parkban, még kimentünk a pályára. Biciklire ültünk, és a versenymérnökömmel körbe tekertük a pályát. Már jó párszor voltam már ezen a pályán, de azért mindig körbe tekerünk.

- Mi nyomja a lelked? – kérdezte érdeklődően Guillaume.

- Semmi. – válaszoltam.

- Oké. Ezt bejátszhatod Christiannál, de nálam nem fog menni. Ismerlek, mint a rossz pénzt.

- A fenének jön ide egy nő? Semmi értelme. Jó lesz a segge és a melle és mindenki utána fog futkorászni. Ez nem divatbemutató. Én nem akarom azt hallgatni, hogy „Jajjj a körmöm letört”…

- Figyelj. Helie egy jó pilóta. Már jó ideje nevelgetjük. Okos, és ott van agyban a versenypályán. És igen elég jól néz ki. De nem beképzelt.

- Gondolom. Ááááh és én még ma le is nyilatkoztam, hogy nem akarok nőt a sportba. Na mindegy. Majd meglátom, hogy mennyire bírja a kicsike.

- Ne bántsd. Erősen küzdött, hogy idáig eljusson. Ne szívd a vérét. Ahhoz, hogy összehaverkodjatok, úgy szerveztem, hogy egyszer kétszer együtt legyen eligazításotok.

- Komolyan te is Chris összeesküdtetek ellenem. Tudtátok, hogy utállak titeket?

- Te mindenkit utálsz Jégember!

Miután visszaértem a hotelbe lefeküdtem aludni, elvégre rá kell készülni az esti bulira. Remélem, jó sokáig kimaradunk, mert ez a mai nap azon kategóriába sorolandó, amikor nem szabad kimozdulni.

Mikor eljött az este, lementem kajáltam egyet a hotelban, aztán minimális szépítkezés után elindultam Vettel és Massa társaságába a közeli szórakozóhelyre ahol már a party javában elindult. Egy szép barna hajú lányt szemeltem ki magamnak a mai estére. Semmi pasi a környékén…tökéletes. Szabad préda.

- Na srácok…nekem már meg van a mai esti áldozatom. – majd elkezdtem közelíteni a cél személy felé.

- Szia Kedves! Meghívhatlak egy italra?

- Komolyan gondolod, hogy a kapcsolatunk ilyen hosszú lesz?

- Hogy tessék? Nagy itt a zaj…nem értettem pontosan mit szeretnél.

- Oké…akkor elmondom világosan és tisztán! Le lehet kopni!

Oké. Velem van valami baj. Bár összegezzük, nem nézhetek ki valami jól a mai nap után. Megérkezem, letaglóz egy adag újságíró. Majd közlik, hogy nő lesz a csapattársam. A főnököm és a versenymérnököm összeesküdik ellenem. Megállapítható, hogy ez nem az én napom. De, hogy még egy nő is lekoptat. Nekem itt volt vége a bulinak.

Visszavonultam és már „alig vártam”, hogy holnap megismerhessem az új csapattársam. Aki nő…

2 megjegyzés:

  1. Gica, már most imádom!
    Főleg, hogy Kimi a főszereplő (L)!
    Remélem, hogy hamar folytatod!
    Pusszancs!

    VálaszTörlés
  2. szia!
    most kezdtem olvasni,de eddig jónak igérkezik:D
    végre egy sztori Kimi szemszögéből (L)

    VálaszTörlés