A másik sztorim: Racing Life
Az én szemszögem: My Life

2010. április 18., vasárnap

9. Fejezet

A fejezet kicsit pikánsra sikerült...így 18-as karika!!!

***

Ahogy leértünk bemutattam mindenkinek. Tombolt mindenkiben a jó kedv. Agnese pörgött, mint mindig. Jól el volt Jaimekkel. Eduardo, Kimi és én a sor végén haladtunk.

- Na gyere kislány – és erre Kimi és Eduardo átöltek hátulról, így két pasi oldalán sétáltam az utcán.

- Mi ez a nagy nyomulás? – kérdeztem vigyorogva huncutul.

- Semmi, semmi csak szeretünk. Ennyi. – tette hozzá Eduardo mosolyogva.

Bementünk a klubba ahol már szinte dugig volt minden egyes terem. Kimi oda ment egy kidobó sráchoz, majd csak intett nekünk. Külön le volt foglalva számunkra egy terem. Mindenki elfoglalta a helyét az asztalnál, és elkezdtünk beszélgetni. Mint ahogy az utcán, itt is Kimi és Eduardo társaságában voltam. Agnese Heikki és Jaime társaságát élvezte.

- Csak okosan fiúk! A legjobb barátnőm! – fenyegettem Heikkiéket mivel láttam, hogy nyomulósabbra vették a figurát.

- Értettük Főnök asszony! – kacsintott rám Jaime

Aztán elkezdődött a buli lényege. Az ivás. Persze, mint mindig mindent kitaláltunk, hogy igyunk, míg csak nem én is és a társaság is eljutott egy bizonyos alkoholos befolyásoltsági szintre.

Kimivel táncoltam épp, amikor Eduardo oda jött hozzánk és elkért Kimitől. Vele is elkezdtem hülyéskedni, mint ahogy Kimivel is az elején. Majd jött Justin Timberlake What goes around száma, amikor is Eduardo hevesen magához húzott. Egyszerre mozgott a testünk. Ahogy egymással szemben álltunk, egyre nagyobb bűvöletbe estem a szemeitől. Nem tudtam uralkodni magamon, egyre jobban és szorosabban bújtam hozzá közel. Bele túrtam a tarkójától kezdve a hajába, mire ő csak úgy reagált, hogy egyre merészebbre engedte a kezeit a testemen cikázni. A gerincem vonalát simogatta, miközben a szemembe nézett. Miközben táncoltunk egyre közelebb tolt, egy falhoz. Megtámasztotta a hátam a falnál, egyik kezét a fejem mellé helyezte, úgy, hogy a többiek ne lássanak sok mindent a mi kis akciónkból. A szabad kezével még mindig a testemen barangolt. Közelebb lépett és a szemembe nézett miközben ajkaival óvatos puszit nyomott az enyémre. Én mohón kaptam az ajkai után. Vadul csókolóztunk, miközben én is egyre merészebben kezdtem ismerkedni a testével.

- Nincs kedved ezt, a hotelban folytatni? – kérdezte kíváncsian és mélyen a szemembe nézve…

- De a barátnőm e…. – és nyomott egy csókot a számra

- Szólok Kiminek, nem lesz baja!

Oda ment Kimihez, és mondott neki valamit, mire Kimi csak rám nézett és mosolygott egyet.

Mi Eduardoval pedig elhagytuk a klubbot. Kicsit ittasan tántorogtunk vissza a hotelba, ahol elég nagy felhördülést okozott ez. Felmentünk lifttel a szobámba, mert én kicsit közelebb laktam így a hotelban, mint ő. Kinyitottam az ajtót, majd beljebb mentünk. Mohón kaptunk egymás ajkai után. A bal lábamat derekához feszítve csókolóztunk az ajtónak támaszkodva miközben ő a lábam simogatta. Egyre nagyobb vágyat éreztem a teste után. Csókolózás közben az ingének gombjaival bajlódtam, ő pedig a felsőmtől szabadított meg. Miután sikerült megszabadítania a felsőmtől, bele csimpaszkodtam a nyakába, és óvatosan hátrálva közelítettük meg az ágyam. A hátamra fektetett és elkezdte a nyakam csókolgatni. Fél kézzel a hátam alá nyúlt és ügyesen kikapcsolta a melltartóm, és megszabadított az említett ruhadarabtól. Én is próbáltam minél több ruhadarabtól megszabadítani. Eduardo egyre jobban és merészebben közeledett felém. A belső combom simogatva megtalálta, a legérzékenyebb pontom és csókolózás közben elkezdett izgatni. Körkörös mozdulataival elérte, hogy a csípőm is hasonló mozgásba kezdjen, és egyre szaporábban vegyem a levegőt. Egy halvány sóhaj hagyta el a szám, és már ő sem bírta tovább. Egy hirtelen mozdulattal, felülre kerültem és a hajam oldalra csapva kezdtem el kényeztetni a nyakát. Csókokkal hintettem be a teste minden pontját. Miután már mindketten készen álltunk, óvatosan az ölébe ültem, és magamba fogadtam, amit ismét nem bírtam ki szó nélkül. Kéjesen nyögtünk fel egyszerre. A kidolgozott mellkasára támaszkodtam miközben, egyre gyorsabb tempót diktáltam. Majd mikor éreztem, hogy mindjárt beteljesedik a gyönyör, lassítottam a tempón. A hátamra gördített magáról, és ismét csókolózni kezdtünk miközben visszafogadtam magamba. Mindketten belesóhajtottunk a csókunkba. Az ujjainkat összekulcsolta, és a fejem felé emelte, miközben egyre ütemesebben mozogtunk egyszerre. Egyre gyorsabban mozogtunk, egyre jobban éreztem, hogy lassan elönt a forróság. Mindketten mélyről jövően sóhajtottunk fel.

- Már rég óta közel akartam hozzád kerülni – mondta Eduardo még mindig félig ittasan

- Tehát én voltam az a valaki… - mondtam hozzá bújva, miközben még mindig éreztem, hogy forog velem a világ az alkoholtól.

- Igen…

Még beszélgettünk egy kicsit, és elaludtunk.

Másnap reggel, iszonyatos fejfájással ébredtem. Eduardo szorosan ölelt magához. Ki másztam az ágyból és a mosdóba mentem. Bele néztem a tükörbe, és hát elég csúnya látvány fogadott. Kimentem a konyhába ahonnan már friss kávé illata érződött.

- A Red Bull új üdvöskéje, részegen randalírozott Shangai utcáin versenymérnökével. Bizonyára felépülését ünnepelhette a csapattal, mivel ittasan tért vissza a hotelbe. Adta hírül a hotel egyik dolgozója lapunk számára. – hallottam meg Kimi hangját a kanapéról, ami a konyha előtti résznél volt.

- Neked is nagyon szép reggelt! – morogtam neki álmosan – Kérsz kávét?

- Nem, köszi. De Ed tuti, hogy fog kérni.

- Tudom… - közben fogtam a fejem és kerestem fájdalom csillapítót.

- Délután szabadedzés. – jegyezte meg hidegen miközben a Laptopot bújta és olvasta, a rólam szóló pletykákat.

- Tudom. – közben magamnak töltöttem kávét és már Eduardonak is előkészítettem egy csészét.

Miután megreggeliztem, felöltöztem, és indulásra készen álltam. Rossz idő volt, így felvettem egy hosszú farmert egy magassarkúval, és egy pulcsit, a Red Bullos vékonyabb kabátommal. Andyvel találkoztam lent a hallban, és elmentünk reggelizni, amihez csatlakozott Agnese is.

- Remélem tudod, hogy minden lap a tegnapról csámcsog – tette hozzá Andy miközben a kávéjába kortyolt.

- Mondj újat. – jegyeztem meg neki igen hidegen.

- Tanulsz Icemantől…ez jó…tetszik.

A reggelit a telefonom csörgése zavarta meg. Eduardo volt. Nem vettem fel. Nem vettem fel, mert teljesen felkavart a tegnap este.

- Csörög a telefonod… - mondta Andy.

- Tudom, mivel látom. – jegyeztem meg kicsit cinikusan.

Miután végeztünk a reggelivel kimentünk a pályára. Átöltöztem a Motorhome-ba és elindultam futni egyet a pályán. Még épp nem esett, és még a pálya sem volt lezárva. Mire visszaértem teljesen leizzadtam, és egy törölközővel a nyakamba elindultam tusolni. Eduardo a tusoló mellett várt. Nem akartam vele beszélni.

- Jó reggelt Halie. – és megpróbálta a derekam megfogni.

- Eduardo, hagyj békén légyszives. Nem akarok beszélni a tegnap estéről. Remélem, tudod, hogy mindez ezek mellett szabályellenes. – próbáltam kimagyarázni magam, de nem igazán sikerült semmilyen észérvet nem találtam a dologra – Meg amúgyis, részegek voltunk. Ez csak egy félre siklás volt az életünkben.

- Rendben van, ha ezt te tényleg így gondolod. – láttam a szemében az elkeseredetséget.

Egész nap kerültem a társaságát. Agneseval a boxunkból néztük végig a szabadedzést. Sebastian lett az első, a második Heikki és a harmadik Kimi. A tévé stábok a szünetekben engem is mutattak. Én pedig levettem a szemem a képernyőről és integettem kicsit Agneseval. Jól éreztem magam a szabadedzésen. Miután mindennek vége volt kint a pályán, visszamentünk a hotelba.

Lezuhanyoztam, átöltöztem, és lementünk Agneseval a hotelba kajálni.

- Na és mi volt tegnap Eduardoval? – kérdezte csillogó szemekkel.

- Semmi extra. – mondtam hidegen, de a belsőm legszívesebben kiordibálta volna, hogy egy óriásit szeretkeztem vele.

- A szemed nem ezt mondja… - kacsintott felém miközben egy saláta levelet kapott be, egy falat sajttal.

- Oké…lefeküdtem vele, de csak azért mert részeg voltam. Csak egy félre sikerült este volt.

- Miért vagy vele elutasító? – kérdezte tőlem megvetően

- Mert nem lehet köztünk semmi. Azért. És zárjuk rövidre a témát. – befejeztük, a vacsorát, és felmentünk a szobába DVD-zni.

Fáradt voltam, így nagyon korán elnyomott az álom. A telefonom volt az, ami megzavarta a pihenésem.

- AZONNAL AZ IRODÁMBA KISASSZONY!!!! – ordibált Christian a telefon végén.

Nem tudtam mit szólni leraktam és már indultam is Christianhoz.

- Mi a jó büdös fenét képzeltek magatokról? Hogy gondoltátok ezt? – vágott elénk egy újságot amin mi voltunk elég jó hangulatban.

- Mindent megtudunk magyarázni. – próbáltam védeni Eduardot.

- NEM ÉRDEKEL!!!! – ordított velünk – Nem akarok még egy ilyet meglátni!! Nagyon ajánlom, hogy nem történt köztetek semmi.

- Ha ordibálsz, nem oldasz meg semmit. – szólalt meg Eduardo

- DE ORDIBÁLOK!! Nagyon ajánlom, hogy ez legyen az utolsó ilyen balhétok!

Miután megkaptuk a beosztásunk, leléptünk.

- Köszönöm! – mondtam hidegen Eduardonak

- Nem tesz semmit! – majd az szobám ajtajához nyomott és szenvedélyesen megcsókolt. – Ezek után mond, hogy a tegnap este nem jelentett számodra semmit.

- Nem jelentett számomra semmit. – de nem tudtam a szemébe nézni, mert elvesztettem volna a fejem ismét.

- Nézz a szemembe és úgy mond!

- Hagyj békén!!! – fordultam ki az öleléséből, és elindultam a szobámba.

- Csökönyös nőszemély! – mondta az ajtóban, majd csapott egyet az ajtóba ököllel.

Ott álltam az ajtó mögött és végig hallgattam, ahogy dühösen fujtat az ajtóban, majd elmegy.

- Nem értelek – szólalt meg Kimi a kanapémról

- Te mindig ott vagy ahol nem kellene? – szólaltam meg cinikusan majd mellé ültem.

- Igen. Mindig ott vagyok amikor neked szükséged van rád. Miért nem próbálsz végre egyszer kitörni a szabályok közül? Ne légy hülye.

- Nagyon is eltudnám képzelni az életem Eduardoval de a versenymérnököm…Nem lehet köztünk semmi…A szerződés.

- Kislány…hallottál már a titkos kapcsolatokról? – majd megfogta a vállam és magához húzott. Jól esett a közelsége, ahogy átölelt.

- Miért kell neki csapattagnak lennie?! – kérdeztem szomorkásan, míg csináltam egy forró csokit magamnak és Kiminek is.

- Azért mert ez a sors…Mindenkinek meg van írva valaki…Ki tudja....lehet, hogy neked épp Eduardo. Beszélj vele kislány.

Miután megkaptam a lelkifröccsöt, némán ücsörögtünk a kanapémon, a forró csokit szürcsölgetve. Agnese Jaimevel ment moziba, és megnézni a várost, nekem sajna sok dolgom volt. Riportokra járkálni, meg hát van egy elhalasztott fotózásom is…

4 megjegyzés:

  1. Hmm.. kifejezetten hmm :D Christian lehetne picit megértőbb -.- biztos nem volt gyerek szobája.. XD váá .. na mindegy. kíváncsian várom ki következik. Téged ismerve valami érdekes :D ;)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett nagyon!Nekem tetszik.Az élet már csak ilyen bonyolult.;)

    VálaszTörlés
  3. Jófeji lett.
    Bár én annak drukkolok,hogy Kimivel jöjjön össze.:$

    VálaszTörlés
  4. Ez a Christian! :O Miért akarják szabályozni a pilóták magánéletét? :S
    Szegény Eduardo... Sajnálom! :(
    De bevallom én abban reménykedek,hogy Kimi féltékeny és vele fog összejönni! (L) :) :D
    Egy szó mint 100: nagyon-nagyon jó lett!!! :D

    VálaszTörlés